Eweliinan kirppis sivut

Toimitusehdot

Toimitusehdot eweliina


Voimassa 1.1.2014 alkaen

Toimitamme tuotteet ripeästi ja huolella pakattuina ja tarjoamme sinulle turvalliset maksuvaihtoehdot. Laatutakuunamme on myös vastata asiakkaiden yhteydenottoihin aina 24 tunnin sisällä.

1. Toimitustapa

Toimitamme pienet lähetykset pääasiallisesti Postin kautta ja isommat tuotteet Matkahuollon paketteina. Pienimmät paketit saat siis kätevästi postitse kotiisi, ja isommat voit noutaa lähimmästä Postin tai Matkahuollon toimipisteestä. Matkahuollon toimipisteina toimivat myös Suomen Lähikauppa-yhtymään kuuluvat Siwat, Valintatalot ja Euromarketit. Arvokkaat tuotteet lähetämme kirjattuina.

2. Toimitusaika

Toimitamme varastossa olevat tuotteet 1-3 arkipäivän kuluessa. Mikäli toimitusaika on pidempi, otamme sinuun yhteyttä. Pyrimme aina mahdollisimman nopeaan toimitukseen. Huomioithan että ennakkotilisiirto maksutapana saattaa lisätä toimitusaikaa muutamalla pankkipäivällä. Räätälöityjen ja tilauksesta tehtävien tuotteiden toimitusaika saattaa olla pidempi, mutta normaaliin toimitusaikaan lisättävä lisäaika on mainittu kyseessä olevien tuotteiden kohdalla. Otathan yhteyttä muotiinfo@gmail.com , jos haluat varmistaa että tilauksesi ehtii saapua tiettyyn päivään mennessä.

3. Tuotteiden myöhästyminen

Mikäli toimituksemme myöhästyy on asiakkaalla oikeus perua kauppa, jolloin kauppa purkautuu ja palautamme kauppasumman asiakkaan tilille. Emme vastaa muista myöhästymisestä aiheutuvista välillisistä vahingoista.

4. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee noutopisteessä heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme muotiinfo@gmail.com sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

5. Palautukset

Ostaminen on turvallista, sillä sinulla on oikeus veloituksetta palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä poislukien.
Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja käyttämätön. Kuluttajan tulee pakata tuote huolellisesti postitusta varten, palautuskuljetuksessa kuluttajan huolimattomuudesta johtuen rikkoutuneiden tuotteiden kohdalla emme voi purkaa kauppaa.

Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen muotiinfo@gmail.com ennen tuotteen palauttamista. Verkkokauppa eweliina palauttaa tuotteen hinnan viipymättä asiakkaalle, kun tuotepalautus on saapunut.
Palautusoikeus ei koske erikseen asiakkaan toiveiden mukaan räätälöityjä tuotteita.

6. Hinnat

Kaikki hinnat on merkitty euroina ja sisältävät arvonlisäveron.

7. Maksaminen

Käytettävissä ovat seuraavat maksuvaihtoehdot:

7.1. Ennakkotilisiirto
Ennakkotilisiirto tarkoittaa, että tilaus maksetaan ennakkoon ewliinan tilille. Maksusuorituksen suuruus selviää verkkokaupan lähettämästä tilausvahvistuksesta. Huomioithan, että tilisiirron näkymisessä tilillämme  saattaa kulua muutama pankkipäivä ja tilauksen voimme postittaa vasta tämän jälkeen. Valitse ennakkotilisiirto kun haluat maksaa tutulla ja turvallisella tavalla omasta nettipankistasi, kuin minkä tahansa muun laskun!
7.2. Tilisiirto on mahdollista maksaa MobilePay:llä

8. Ylivoimainen este (Force majeure)
Emme vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy eweliina vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta eweliinan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

9. Riitojen ratkaisu

Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti